SEKS DENGAN JIRAN   Leave a comment

seks dengan jiran(episod 1)

cerita ni berlaku pada usia aku 20 tahun.aku ada seorang jiran

yang aku kenali sebagai kak nora.dia ni memang seksi orangnya.dia tinggal sorang je kat rumah tu. oleh kerana keseksiannya itu aku selalulah melancap sambil membayangkan yang aku berasmara dengannya.dia perasan yang aku selalu perhatikan dia tapi dia buat tak tau je.satu hari dia tegur aku nak pinjam vcd. aku pun bagilah cerita apa aku tak ingat.sejak dari itu jami sering bertukar vcd.setelah dua bulan bertukar tukar vcd satu hari aku sengaja bagi dia pinjam cerita yang ada romen romen.keesokannya dia memulangkannya sambil bertanya “ada lagi ke cerita macam tu?”. “ada” aku mejawab.”yang heavy pun ada, nak pinjam?”tanyaku.”boleh juga” dia menjawab sambil tersenyum.
dua hari selepas itu dia memulangkan vcd itu sambil berkata “best jugak cerita ni kan?”. aku pun menjawab “kalau dapat buat lagi best”. “nak ke ?” katanya lagi. aku pun apa lagi terus je aku “nak”.kami pun berbincang bila dan dimana nak memulakan acara.malam tu jugak aku datang kerumahnya jam 11. pada mulanya dia kelihatan malu tapi setelah aku kata semuanya akan ok dia hanya menurut arahanku. seperti yang aju tengok dalam vcd , kami mulakan dengan ciuman. kami bercium sambil berdiri. aku dapat lihat mata kak nora separun lelap kerana kesedapan.kemudian aku menaggalkan bajunya maka tinggallah cplinya yang berwarna merah itu. tanpa disuruh kak nora melucutkan colinya dan menanggalkan baju aku. aku menanggalkan skirt kak nora fulamakkkkk…tak pakai spender macam pompuan mat saleh le.dia menanggalkan seluar aku dan melondehkan spender aku maka tersemburlah konek aku yang dah lama tegang.kami berciuman lagi sambil tangan aku meramas tetek kak nora.kak nora pimpin aku masuk kedalam biliknya dan kami pun baring berpelukan diatas katil.tetek kak nora ku hisap dan ku gigit manakala tangan kak nora mengurut konek aku.lepas tu aku hisap cipap kak nora yang dah basah tu.aku gigit kelentitnya dan aku hisap sampailh terpancut air mazi kak nora. aku minta kak nora hisap konek aku dia hanya menurut perintah. tak lama lepastu aku minta izin kak nora untuk menusukkan konek aku kedalam cipapnya.dia merelakan dan berpesan “masuk slow slow dan jangan pancut dalam ye..” aku hanya mampu kata “ok”. aku pun masukkan konek aku kedalam cipap kak nora.mak oii susahnya nak masuk,ketat siut.mujurlah ada pelincir tak lah sakit sangat konek aku. setelah masuk habis aku cuba tarik keluar masa tulah aku dengar kak nora mengerang kesakitan “auw auw ahhhh .. ahhhhh..” namun kuteruskan jua dayungan sampailah aku rasa batang konek aku dibasahi lendir.munkin air mani kak nora. lebih kurang sepuluh minit aku berdayung setelah bebrapa kali berhenti (sebab rasa nak terpancut) aku pun sampai keklimaksnya tapi aku tak sempat nak tarik keluar dan akhirnya aku pancut je kat dalam mujurlah kak nora tak sedar sebab dia dah game dulu. malam tu kami ulangi sampai 4 kali dan kami kerap ulangi pada hari berikutnya sampailah ketahap kak nora yang minta diromen. aku ok aje. akhirnya kami setuju untuk romen tiga kali seminggu iaiti pada isnin, rabu dan sabtu. keadaan begitu berlarutan hanpir setahun sehinggalah kak nora ditukarkan kerja kepantai timur sejak itu kami terputus hubungan.

TIPS TAHAN LAMA DIRANJANG!!!

BACA LAGI..

LIBIDOGEL UBAT TAHAN LAMA!!!

RAHSIA MEMIKAT SUAMI/LELAKI

BESAR DAN PANJANGKAN SENJATA!!

SAMBUNGAN CERITA-CERITA SEKS

CERPEN LUCAH PELAJAR ILUSI TERLAMPAU!!


Cerita-Cerita Lucah…(undercover)   Leave a comment

noni gersang(episod 1)

Cerita ini berlaku semasa aku masih menuntut disebuah institiusi
pengajian tinggi diKL. Dimasa itu aku menumpang dirumah kakak
iparku Noni. Dia ni sorang yang gebu dan seksi. Dia mempunyai 2
orang anak kecil bernama Sofia dan Akmal (9 & 7thun)
Ceritanya bermula apabila suaminya (pemandu teksi) terlantar di
Hospital selepas ditimpa kemalangan. Oleh kerana tiada sumber
rezeki tetap, aku menolong keluarga kak Noni dengan bekerja
kontrak. Setiap hari aku pulang membawa wang dan makanan untuk
menyara keluarganya.
Dan dia ada mengadu kepada aku bahawa, dia sedih dengan nasibnya.
Semasa dia memasak dan membasuh aku menolongnya dan aku terasa
gian melihat tubuhnya yang putih melepak tak kala dia berkemban.
Walaupun umurnya menjangkau 35 tahun akan tetapi Kak Noni mempunyai
sepasang buah dada segar berukuran 34 29 36.
Pada suatu malam semasa hujan lebat, aku terdengar dia mengerang
lalu aku mengetuk pintu biliknya. Dia mengadu sakit badan dan
kepala. Aku pinta untuk menolong dan dia membenarkan aku mengurut
dan memicitnya.
Anak2 nya telah tidur lena. Semasa aku mengurut kakinya aku terasa
berahi melihat betisnya yang gebu dalam lampu yang samar2. Tangan
aku tiba tiba mengeletar dan Kak Noni bertanya kenapa. Aku cuba
menyembunyi perasaan gemuruh aku tetapi Kak Noni yang berpengalaman
seakan sedar keadaan aku, lalu dia bertanya pernahkah aku menyentuh
perempuan sebelum ini. Aku menjawab tidak. Kak Noni berkata dia
amat merindui suaminya (Abang Aku) dan aku memujuknya agar jangan
dipikir perkara2 sedih itu. Dia menangis dan sedu lalu memeluk aku.
Aku cuba memujuknya dengan mengusap rambutnya dan aku mencium dahi
nya. Tiba2 bagaikan tidak sengaja kami berciuman. Aku merasa tersangan
panas dengan kucupan bibir yang tebal dan aku terus membalas dengan
mengulum lidah Kak Noni. Setelah sekian lama kami membalas cium, aku
terasa tangannya tersentuh batang pelir aku, lalu aku pun terus meramas
buah dadanya. Kami yang sama dahaga seks terus membuka pakaian dan
berpelukkan dan mengadakan adengan romen. Kak Noni aku ni pandai
menjalankan babak asmaranya.
Aku dibuai rasa enak dan dia menjilat dan mengulum pelir aku. Semasa
menjilat pelir aku, merasa panas lidahnya dan basahan air liurnya
begitu lazat hingga aku mengerang dan memanggil namanya dan berkata
sedap…enak…dan best.
Setelah 20 minit, tiba2 anaknya mengigau kami berhenti seketika,
aku menariknya keluar dan kami sambung beromen diatas sofa diluar.
Hujan yang lebat diluar melenyapkan esakkan dan dengusan nafas kami
yang tengah enak berasmara.
Kini tiba giliran aku, aku mengangkat kakinya tinggi dan menjilat burit
Kakak Noni buat pertama kali. Lubangnya merah dan biji kelentitnya putih
gebu. Aku hisap bijinya, jilat lurahnya dan menyonyot lubang itu
sepuas-puas geram hati aku. Dia mengerang dan memancut air belendir yang
lekit dimulut aku. Tak semena mena kepala aku dikapit kangkangannya dan
rambut aku direntap kebawah sambil muka aku disembam kekemaluannya dan
dia bergegar. Kakak Noni kata dia sudah kesampaian.
Dia minta aku cepatkan dayungan pelirku kedalam burit dia. Aku pun mula
nak benam terus kerana tak sabar melihat lubang yang merah pink itu, tapi
kak Noni suruh aku usapkan dulu batang pelirku keatas biji dan lurah burit
dia. Aku buat dan aku rasa sedap dengan kepanasan dan licin burit
kak Noni. Lepas itu dia memegang pelir aku dengan erat dan diletakkan
pada permukaan lubang pantat dia. Aku pun membenam kedalam sepuas-puas
geram aku dan alangkah sedapnya bila terasa pantat dia mengemut-ngemut
batang pelir aku. Aku mendayung dan menghempap sekuat-kuat hati kerana
kesedapan dan geramnya aku. Kami sama2 bernafas gelora dan bercium,
sambil satu tangan aku meramas geram buah dada kak Noni, satu tangan
lagi meramas sambil menarik punggung gempal dia. Aku sampai dalam 5 minit.
Kami letih. Setelah kami sedar 15 minit kemudian, Kak Noni bangun dan nak
pergi mencuci. Aku ikut serta. Dalam bilik air, semasa mencuci kak Noni
menolong mencuci pelir aku yang lekit dengan air kami berdua. Aku naik
stim semula. Jadi kami ulang adengan bersetubuh didalam bilik air. Kali
ini aku memayung Kak Noni dari arah belakang. Wow, lagi sedap rupanya
kerana Kak Noni menrapatkan kakinya dan ini membuat kemutannya lagi terasa
dan sedap. Aku tersangat karan kerana mendengan Kak Noni mengerang dan
meminta aku menutuh nya sekuat hati. Selepas selesai adengan dibilik air,
kami mandi sama2. Aku seronok kerana dapat menyabun dan mencuci tubuh Kak
Noni yang gebu dan gempal itu.
Setelah kami selesai mandi, Kak Noni mencium aku dan berkata terima
kasih kerana sudi meringankan bebanan dia. Aku berlalu kebilik aku dan
semasa berbaring aku terbayang adengan seks kami tadi. Sungguh sedap dan
aku pun terus tidur……

tiada kene mengena dengan penulis..

tips hebat memikat wanita!!!

LEARN MORE…

BACA LAGI..

MEMIKAT SUAMI..

TAHAN LAMA..

Hello world!   1 comment

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Posted October 28, 2009 by lelakighairah in Uncategorized

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.